onsdag 13. februar 2013

Shopping og valentines


Idag har Peter og jeg vært på nordby med min stemor, stesøster og min stesøsters fantastisk nydelige datter. Selve prinsessen av odalen har rukket å bli 1 måned :-) Det er rart å tenke på at Peter har vært så liten...

Idag har jeg kjøpt litt stoff og bånd så nå håper jeg på å få litt inspirasjon sånn at symaskinen blir tatt i bruk snart. Håper på å få laget en type koseklut eller no lignende, så noen som var enkle å fine på babybutikken idag, så må muligens ned å smygtitte litt til :P

Har også funnet noen søte stempler, så nå er det bare å sette igang ;-) Burde vel egentlig prøve å få laget et valentineskort til elsklingen...

Imorgen har Daniel og jeg vært sammen i 8 år <3 så imorgen skal Peter være hos oldemoren og oldefaren sin, sånn at vi får koset oss helt for oss selv! :)
Vi får se hva vi ender opp med å finne på, men vi skal ihvertfall på kino :) Det blir muligens spa også, håper på det ihvertfall ;) Men god mat vet jeg med sikkerhet at det blir imarra...

Fortsettelse følger...


6 kommentarer:

  1. Det hørtes helt fantastisk ut :)
    Jeg syr også kosekluter, er ikke så vanskelig. Men har lett lenge etter skikkelig mykt (mykt nok for meg) stoff.
    Har ikke fått bilder av dem på bloggen enda, men det komme :)
    Kos dere i morgen, jeg gleder meg til å høre fortsettelsen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til å se bildene! Takk Elisabeth det skal vi <3

      Slett
  2. Grattis till dagen! Ha nu riktigt mysigt hörrni!

    SvarSlett
  3. Nice! Gratulerer med dagen!! 8 år da eller:D Kose dere masse:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ja tenk det! :-P daniel går rundt å sier det hele tiden idag XD "tenk 8 år!!"

      Slett