søndag 10. februar 2013

Oppladede batterier

Idag er det morsdag i Norge, og jeg vil gratulere alle de fantastiske mødrene der ute! Idag håper jeg dere får den oppmerksomheten dere fortjener <3 Selv har jeg fått sove lenge, fått te "på senga" og sist men ikke minst fått en kjempe fin hilsen av min elskling og sønn på HA <3 Dette til tross for at vi har bestemt oss for å feire den svenske morsdagen som er i mai :) Har jeg den beste kjæresten i verden eller what!? :)

Idag har jeg hatt hele dagen for meg selv. Peter er hos bestemor og Daniel er ute å spiller paintball og griller, så da passer jeg på å ta litt oppryddning hjemme og en ordentlig *slappe av dag* :)

Det innebærer Peeling, hårkur, en lang varm dusj, uten en liten utålmodig gutt på utsiden, litt fotpleie som man jo ikke har tid til på hverdagene og generell velvære og avslappning ( Yankee candles og spa olje er tingen! <3 )


Nå er det bare å vente på at gutta boys skal komme hjem, så blir det lasange salat og hvitløksbrød :D *nomnom*

1 kommentar: