fredag 22. februar 2013

Pakke i posten

Idag har jeg fått en fin pakke i posten :D
Jeg fikk pakken min fra min lille kosekrok idag!

Det var 4 kjempe fine smekker og et kjempe kult smokkebånd :)

Er veldig fornøyd og blir nok å kjøpe flere etterhvert, men en ting skal jeg gi som tilbakemelding og det er at jeg håper hun blir å lage noen smekker med vannavstøtende "stoff" under og "håndklede" stoff over som er litt mer sikleabsorberende :) men fungerer kjempe bra som matsmekker :) *veldig fornøyd*

Du er flink Elisabeth!



1 kommentar:

  1. Flott å se du er fornøyd.
    DET liker jeg :)
    Smekker som du etterlyser, har jeg igrunnen i tankene å lage, men har lurt på om jeg skal bruke vanlig bommul/bomulls jersey, med vannavstøtendestoff (litt tynnere enn voksstoffet) bak. Har en mal jeg kan gå ut i fra, disse er litt runde og festes med borrelås, eller så kan de lages litt trekanta med trykknapp :)
    Kan prøve å lage en "test" for deg, så kan du se hva du synse. Noe spesielt du ønsker på stoffet? farger?

    Elisabeth

    SvarSlett