tirsdag 19. februar 2013

Hodet fullt av ull !?

Helgen og starten på uka har vært i tåka... Føles ut som jeg bare har masse ull i hode :P Tett i nesa, feber og hoste... Høres ikke det morsomt ut! :P

Heldigvis ser det ut til at Peter slipper unna det meste, han bare nyser :)

Nå går jeg bare å håper på at det slipper snart for jeg har ikke tid til å være forkjølet... Things to do, and people to see! Jeg skal dra å besøke tante denne uka, noen jeg ikke vil gjøre hvis jeg er syk, for jeg vil ikke smitte henne. Så skal jeg besøke peter sin herlige tremenning :) Hører noen rykter om at han har fått en navn til å med, men da må jeg jo bli frisk! Kan jo ikke smitte lille babyen og min herlige kusine....

Nei positive tanker her, power of the mind!
*Jeg er ikke syk, jeg er ikke syk, jeg er ikke syk*

 hmmm... *snufs hente lommetørkle*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar