tirsdag 10. september 2013

Jeksler, barnehagestart og en trøtt mamma

Jada, småbarnstiden er ikke alltid en dans på roser. Heldigvis så vet jeg at dette går over... Det er nemmelig jeksler på vei! Føler meg liksom så hjelpesløs når lillemann skriker av smerte, og man prøver desperat å smøre på dentinox, og gir alvedon i håp om at det skal bli bedre... Nå er jo ikke dentinox lov i Sverige, men vet du hva??? Det skiter jeg i akkuratt nå! Bare det hjelper litt så er det verdt det...

I tillegg til at det er jeksler på vei, er det også en aldri så liten forskjølelse på vei også. Barnehagestart og mange nye bakterier kan være tøft for en liten tass, men man må jo igjennom det også :)

Det hjelper ikke at jeg har et lignende svangerskap som forrige gang, med kvalme, oppkast og trøtthet. Jeg bare går og håper på at det slipper snart. Jeg vil jo gi 100% på både jobb og hjemme, men alt jeg vil gjøre er å sove :) hehe

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar