onsdag 4. september 2013

Føler meg plutselig så voksen!

Denne uka har lille Peter begynt i barnehagen. Det er så rart at han plutselig har blitt så stor! Vi skal ikke lenger tilbake enn 4 uker, da kunne han ikke gå eller krabbe, selv om han flittig forsøkte på begge deler.

Men så gikk det 4 uker, han krabber og går, sparker fotball og løper, tuller og flørter og er en skikkelig guttegutt! Ja for det er han...

Jeg har en toddler! En aktiv sådan :-)

En ting som skal bli spennende om alt går etter planen er å se denne lille aktive krabaten bli storebror i mars :-) Vi venter nemlig en liten baby til!

Idag har jeg vært på mitt første foreldremøte (som forelder) og føler meg brått så voksen. Vi har sett på årsplaner og månedsplaner, diskutert hvem som skal sitte i styret og hvordan vi skal fordele ansvar om alt fra kildesortering til matinnkjøp.

Og nå... ja nå ligger jeg på soffan, ganske sliten etter en varm og hektisk dag. Lillemann ble nettopp lagt, for han skal jo ikke legge seg når hverken mamma eller pappa er hjemme!

Så nå skal jeg lage meg litt mat og bare nyte stillheten!

♥ god kveld ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar