søndag 22. september 2013

Hester!?

Som de fleste vet så bor vår lille familie midt i skogen, og det å se hunder, rådyr, elg og vildsvin i hagen er ikke akkuratt uvanlig.

I det siste har vi trodd at vi har hatt elgbesøk eller vildsvinbesøk på nattan, for gressplenen har blitt "omorganisert". Vi har hørt at dette er noe disse dyra gjør før de legger seg ned for å sove, men den gang ei. Det er nemmelig ikke bare vi som har hatt en "omorganisert" gressplen denne gangen. Neida alle naboene har hatt samme problemet, og nå har vi funnet ut av hva det er...

Hester!

Joda du leste rett! Hester, vi har et hesteproblem i skogen...

Det viser seg at naboen lengst bort i skogen slipper løs hestene på nattan, av en eller annen grunn. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg synes om dette...

Jeg ble ikke akkuratt mer positiv til dette da vi fant en gigantisk hestebæsj i oppkjørselen... hmmm ja!

Blir spennende å se hvordan naboene og vi blir å håndtere dette på sikt.

Jeg må bare prøve å finne ut av hva jeg tenker om dette.

Noen synspunkter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar