onsdag 31. oktober 2012

Scrapping

Her er noe av det jeg har laget så langt :)
Når jeg gikk gravid med Peter oppdaget jeg scrapping. Det var min svigermor som fikk meg interessert i dette. Det har ikke blitt gjort så veldig mye foreløpig, men alltids noe. Blandt annet så har jeg fått laget noen innbydelser og kort generelt. Lykter til velsignelsen til peter og et album som Peter skal få når han blir litt større.


Det er deilg å bare kunne sitte for seg selv innimellom og koble ut tanker om "når peter sist fikk mat", "hva skal vi lage til middag", "rydde, rydde, rydde!" og bare være meg selv!

Så når ungen er lagt, huset er ryddet for kvelden og alt er klart for natten og morgendagen, DA! da kan man endelig sette seg ned med boksen med det rare i å la kreativiteten løpe løpsk.

Mitt nåværende projekt er å lage farsdagskort til Daniel :) Det blir jo hans første farsdag, og da må det jo feires litt ekstra :D


Farsdagskortet begynner å ta form






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar