mandag 22. oktober 2012

Vinter´n står for døra

Nå er det ikke lenge igjen til det er vinter, jul, snø, isskraping, kulde, peisfyring, vinterbekledning og sist men ikke minst Peter sin første vinter :)

Kan ikke noe for at jeg gleder meg! 

Jeg tror til og med at jeg har alt nødvendig utstyr til å holde Peter varm i vinter. Vi har kjøpt ull bodyer, ull stilongs og ull bukser. Vi har fått noen fine ulldresser, laget av Hanne og Mamma :) Tusen takk til begge to! Og dresser til å ha utenpå alt det andre i massevis :P

Det eneste jeg er litt "småbeskymmret" for, er at Peter vokser så sykt fort at han vokser ut av det før det faktisk blir så kaldt. Han er ikke mer enn 3 måneder og bruker allerede str. 68!

Vinterdressen har jeg kjøpt i str. 74, og det skal tilsvare 6-9 mnd, så kan ikke annet enn å håpe på at det holder...

Vi skal til legen neste mandag, så da skal gutten min få 3 måneders vaksine, måles og veies. Det blir spennende! Håper jeg klarer å holde meg rolig, sånn at jeg ikke gjør det værre enn det egentlig er. Det er jo "BARE" en sprøyte.... sant....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar