torsdag 1. november 2012

En morsk liten gutt :P

Denne uka har Peter fått sin første vaksine, og det har gått overraskende bra. Han er litt grinete, men det må han jo få lov til. Det er jo trots alt noen som har stukket han i benet, 2 ganger! :P
Lille morskingen

Idag har jeg og Peter pratet med Daniel i telefonen, og jeg skal si deg det var en blid gutt som smilte og lo mot telefonen og pratet som en foss.

Han har jo pratet i telefonen med andre før, men har ikke vist noe særlig interesse, men idag! Idag så du på hele guttungen at han forstod at det var pappa i telefonen. Han satt igang å prate, han pratet så høyt at verken jeg eller daniel hørte hva den andre prøvde å si <3 Gode guttene mine det seh!

Daniel har vært borte i noen dager p.g.a jobb og røde kors, og imorgen kommer han hjem. Vi gleder oss masse! Det skal det bli godt å tilbringe helgen med lille familien min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar