fredag 31. mai 2013

Tid til refleksjon

Det er fredag og Daniel er på røde kors konferanse i Oslo. Når stillheten har sunket i heimen finnes det faktisk tid til å sette seg ned å bare være! Det er en av de tidene der man bare kan la tankene fly...

å la meg bare advare dere, dette blir et sånt... jeg er så heldig innlegg, så er dere på det negative hjørnet av rommet, så er x-en lengst opp i høyre hjørnet et bra tiltak :P

Jeg har sett på bilder fra året som har gått og tenkt på hva jeg har erfart og opplevd. Jeg har vokst så mye på forholdsvis liten tid. Jeg hadde et tøft svangerskap med mye kvalme og halsbrann men klarte meg helt fint, og fikk en fantastisk sønn. Jeg har et solid forhold som tåler vær og vind, og familie (selv om den har blitt mindre... :,(...) som stiller opp til enhver tid! Venner som er fantastiske og i tillegg til dette fått ny jobb...

Heldig er ordet!

Nå er Peter snart blitt ett år allerede, og bare der ser man en stor utvikling! Lillegutten er liksom ikke så liten lenger... Både i størrelse og vilje ser man stor økning :P

Det at jeg har blitt mamma er nok noe av det som har utviklet meg mest som person, for du MÅ fakstisk prioritere andre enn deg selv hele tiden (ja bortsett fra etter de har lagt seg og sovnet :P, da kan du tenke litt på deg selv igjen...) og du lærer deg å være forberedt, på en måte du aldri har tenkt deg tidligere.... for det er ikke noe som heter "bare en tur i butikken" hvis du tror det... Det ligger utrolig mye planlegging bak, og ihvertfall når man har nesten 30 minutter til nærmste matbutikk...

"Det er ikke bare, bare"

Takk til alle som har stilt opp det siste året! Jeg er veldig takknemmelig! :D
Ønsker dere alle en god helg og om 25 minutter god sommer!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar