fredag 17. mai 2013

17. Mai

Ble ikke helt som forventet...

Alt var klart til 17. Mai før jeg gikk og la meg. Skjorte-body og bukse til Peter, bluse og bukse til meg, skjorte og bukse til Daniel. Vasket, strøket og lagt frem. Flagg klare, kake bakt, mat forberedt og hva skjer?!

Nakkelåsning :-(

Da er det fint at det er en fridag og at de fleste er våkne tidlig :-) så vi ringer Peter sin bestemor og spør om hun vil ha Peter.
*Klart hun kan!* ♡

Det var litt sårt og gå glipp av Peter sin første 17 . mai,  men når man ikke klarer å vri på hodet og nesten ikke kan bevege armene er det like bra å låne han bort. Er jo veldig glad for at han fikk en fin 17. Mai feiring.  Det er trots alt det jeg ønsket :-) *gleder meg til å se masse bilder*

Etter mange timer sittende i sofan klarte jeg å komme meg opp på bena å dusje! Det er utrolig hva man klarer om vilja er sterk nok.

Resten av dagen og kvelden ble spendert med gode venner og god mat :-D

Håper dere har hatt en fin 17. Mai feiring! ♡

GRATULERER MED DAGEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar