fredag 14. desember 2012

Vestbytur før jula

Idag har jeg og Peter vært i vestby, på besøk hos min farmor og farfar. Det var veldig koselig å se de igjen. Siden vi har valgt å bosette oss langt inn i skogen, så blir det ikke til at man tar turen så alt for ofte. Men jeg og min pappa pleide alltid å ta turen opp til garder lille julaften når jeg var mindre. Mest på grunn av at pappa ville ha mølje tror jeg :P, men også for å ta en prat :)

Denne "tradisjonen" har gjort at hver gang jeg kjører den veien, så får jeg en sterk julefølelse, og den blir ikke akkurat mindre av at det ligger et fint hvitt teppe av snø langs veien.

Ikke nok med at vi fikk treffe farmor og farfar, men tantene mine var der også... Therese og Mette :)
Det var veldig kos, må passe på å gratulere Tante Mette, med at hun skal bli farmor i mai :D Gratulerer!!!

Peter får da altså en tremening til! :)

Gratulerer Tina og Frederik <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar