torsdag 3. oktober 2013

Uke 15

Uke 15 i svangerskapet er en uke å se frem til. Dette er den uken som man bestiller ultralyd, samtidig som det er den uken som kvalmen ofte forsvinner. Imorgen er jeg i uke 16, og en av to ting er som det skal i uke 15...

Ultralyd er bestilt! Skal inn til näl å hilse på mageboeren 21. oktober!

Men kvalmen... Joda den har bestemt seg for å bli! Kvalme i seg selv er jo forsåvidt overlevbart, men er det nødvendig at man må få mat i retur hele tiden! Nå har jeg vært sykemeldt i 3 uker, men har planer om å returnere på jobb neste uke, men vet ikke helt hva jeg gjør hvis det fortsetter sånn her. Ja jeg vet positive tanker, det kan jo gå over! og ja det kan det, og er jeg like "heldig" som i forrige svangerskap slipper jeg unna kvalmen i 2 uker helt på slutten. Så det er jo alltid noe å se fram til :)

Ellers er alt som det skal, kjenner liv, er hormonell og har en litt mer sensitiv luktesans enn vanlig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar