fredag 8. november 2013

En liten oppdatering fra skogen

En hektisk og bra uke nærmer seg slutten, og her har det skjedd en del.

Tirsdag hadde jeg møte med jordmor som vi har via jobben. Hun var en kjempe lett jordmor og prate med! og vi ble enige om at det nok ikke var veldig lurt å begynne å jobbe igjen med tanke på at jeg har begynnende bekkenløsning og at kvalmen ikke har blitt bemerkelsesverdig bedre. Så nå blir det bekkenbelte og hipp hurra... hmmm enda godt jeg er over halvveis og nå kan starte nedtelling :)

Siden jeg hadde jordmortime tidlig fikk min andre halvdel oppgaven med å få Peter i barnehagen. Dette var jo ikke noe problem selvsagt. Gutten stod opp sammen med pappan sin fikk mat og bleie, før det var avgårde til barnehagen.

Når jeg hentet han og kom hjem oppdager jeg at lillemann har gått i PYSJEN! hele dagen i barnehagen *litt flau* lurer på om de merket det i barnehagen og bare var snille å ikke sa noe når jeg hentet han...

Torsdag var vi hos en av mine bestevenninner, Tonje. Det er litt deilig og komme seg ut av huset innimellom! Vi fikk hjemmelaget pizza og storkoste oss :)

Så idag etter legetime med ventetid på 2 TIMER!!! skal jeg slappe av, henge opp litt klær også er det helg!

God helg alle sammen! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar