søndag 17. mars 2013

Det var lenge siden...

Ja for det er det...
Mye skjer på kort tid, så her er en liten oppdatering...

For 3 uker siden var jeg og Peter hos min stesøster og hennes nydelige datter :-) Det var veldig koselig! Spennende å høre hvordan hun opplever permisjonstilværelsen :-) mange like tanker og formeninger!

Så har vi hatt besøk av Peter sin onkel.

Jeg har lært meg å hekle og strikke :-)

Det har vært kurshelg med en herlig røde kors gjeng på Hankø (vi var 130!!! Røde korsere :-D)
Gleder meg allerede til neste år!

Peter sier "Mamma, pappa, pus, bæ og bø" :-) I tillegg til dette har han fått dreisen på gåstolen sin og flyr fra en side til en annen... Så nå er duker fjernet og ting flyttet langt inn på benker og bord :-P

Selv med alt dette, så er tankene mine for det meste hos min kjære Tante som ikke har det helt lett om dagen... Men vi er heldige som har en så støttende og omsorgsfull familie <3

Her får dere noen bilder også :-)












1 kommentar:

  1. Åååå så søt Elefant :)
    Skulle ønske jeg også kunne hekle :)

    SvarSlett