fredag 11. januar 2013

Første natten i stor seng

Frem til nå har den lille gutten min sovet i en bedside krybbe, men nå er den altså altfor liten. Stakar gutten kunne ikke strekke seg uten at enten et ben eller en arm falt på utsiden. Så nå ligger han i den sengen som Daniel og Hans har bygget. Natten er enda ung, men han har bare våknet en gang siden jeg la han :)

Ikke nok med at det er første natten i stor seng, men lille gutten har fått sin første "kusine" :) Min stesøster June og hennes samboer Ruben har fått en kjempe nydelig datter somm skal hete Mathea Mari  <3 Hun ble født idag kl.16:39, veide 3900 gram og var 52 cm lang. *Gratulerer*

Jeg er litt redd for å stjele titler som er forbeholdt tante Ida og Marthe og onkel Vegar, så derfor er jeg blitt "tante" :) Vet ihvertfall med sikkerhet at vi alle er veldig glade og stolte over dagens nyhet!

 *Du har valgt fine foreldre Mathea Mari*

2 kommentarer:

  1. Tror nok du blir en finfin reservetante jeg Ann-Cathrin :)

    SvarSlett
  2. :) Håper jeg får lov til å være det <3

    SvarSlett